7.

9. 11. 2020
Dobrý den, 
přidávám prezentaci ke studiu na téma ŽELVY A KROKODÝLI a ŠUPINATÍ.
Vaším úkolem je se rozdělit na skupiny (nejlépe 3 skupiny - dvě po pěti a jedna o čtyřech lidech, ale rozdělení je jen na Vás) a do přístí online hodiny vytvořit kahoot kvíz na téma PLAZI. Je mi jedno, jestli informace budete čerpat z učebnice (str. 25 - 32), z internetu, či z prezentací výše. Nevadí mi, jestli pojmete téma kvízu obecně či se zaměříte na konkrétní skupinu plazů, je to je na Vás. Minimum otázek v kvízu je 12. Děkuji.
 
2. 11. 2020
Milí sedmáci, 
pracovní listy na téma RYBY a OBOJŽIVELNÍCI odevzdávejte do pátku 6. 11. 2020. K odevzdávání využijte buď e-mail, případně lze odevzdat papírovou verzi do schránky označené mým jménem ve vestibulu školy. Děkuji.
 
Kahoot kvíz na zopakování témetu OBOJŽIVELNÍCI bude dostupný zde do neděle 8. 11. 2020.
 
19. 10. 2020
Tématem online hodiny bylo shrnutí tématu RYBY a úvod do tématu OBOJŽIVELNÍCI. 
Prosím vypracujte pracovní list na téma ryby: Pracovní list - Ryby.pdf
 
K tématu OBOJŽIVELNÍCI s váže také pracovní list, vypracujte ho, prosím, také. K vypracování využijte učebnici str. 19 - 24prac.-list-obojzivelnici.pdf
 
 
Milí sedmáci,
připravila jsem pro Vás práci na týden distanční výuky od 12. do 16. 10. 2020.
Vaše práce se bude týkat kapitoly RYBY, stránky v učebnici 13 -18.
 
Poznávačky na téma RYBY:
Dozadu do sešitu zkuste napsat jména jednotlivých ryb a podle odkazu (materiál k poznávačce na téma RYBY) si své odpovědi zkontrolujte.
 
Zápisky do sešitu: ryby - zápisky.pptx