Samostudium od 1. - 12. 6.

V následujícím období doplňte prosím zadané povinné úkoly.

  • Nezapomínejte, že je potřebujeme k závěrečnému hodnocení.
  • Ti, kteří ještě mají chuť dělat něco dalšího, mohou projít závěrečné opakování v mCourser. Začíná to u Prüfungstraining (v tištěném PS od strany 70)
  • Pokud budete potřebovat individuální konzultaci, napište mi prosím. Sešli bychom se přes Skype a zodpověděla bych vám případné dotazy k probírané látce.

Samostudium od 18. - 31. 5.

V následujícím období doplňte prosím zadané povinné úkoly.

Ve škole máte připraveny už dva týdny pracovní listy k videu. Zatím jste si je všichni nevyzvedli.

Trocha opakování – umíte ještě čísla? Vyzkoušejte si na LearningApps. :)

 

Samostudium od 4. - 17. 5.

WocaBee

  • Cvičný test, str. 70 – 72, dne 7. 5.
  • Cvičný test, str. 72 – 75, dne 12. 5.
  • Cvičný test, str. 74 – 76, dne 14. 5.

Dobrovolné úkoly k procvičení dělej na mCourser

  • Uč 77/18, 20 i hvězdičky
  • Úkol pro ty, co si troufají pracovat s německou webovou stránkou o vaření: Uč. 77/20 – modrý odkaz pod cvičením. Vytvoř plakát o jednom Eintopfu a pošli mi ho.

Povinný úkol k odevzdání: Das Snack-Check – Video

  • Podívej se na video 77/18. Vyzvedni si k němu ve škole papír se svým jménem, ten vypracuj a odevzdej ke kontrole zpět do školy.

 

Samostudium od 20. 4. - 3. 5. 

  • Das Essen: Projekt
  • 1. Úkol pro všechny: Porovnávání jídel – in der Mensa (5) X zu Hause in der Koronakrise (5) 
  • Výzkum oblíbenosti - pošli těch 10 jídel 7 spolužákům
  • ti vytvoří žebříček jídel podle oblíbenosti 
  • přidají alespoň 3 komentáře (okomunetují tři jídla) - co si myslí, mají rádi, nemají, jaké to jídlo je... 
  • z poslaných odpovědí sestav závěrečný žebříček, vlož i komentáře spolužáků a připiš pár svých (ty nějak označ)
  • 2. Úkol pro "Vyvítekoho" (studijní typy)
  • Das beste / schrecklichste / gesundeste / witzigste Essen der Welt ist: - vyhledej na netu, vyfoť, popiš ingredience, zjisti cenu 
  • Vše vyfoť a pošli.

 

Samostudium od 6. - 19. 4.

Budou Velikonoce, hezky si je užijte. Práce zadávám o něco méně. Komu ještě něco chybí, postupně prosím doplňte a posílejte mi.

WocaBee:

  • str 76 - cvičný test 14. 4. od 8:00 - 20:00 hod
  • str 76 - cvičný test 16. 4. od 8:00 - 20:00 hod
Povinné úkoly k poslání:
  • Uč. 75/15 - pusť si video - napiš mi, jaká jídla jsi slyšel.
  • potom podle vzorových vět napiš dva texty o jídle, které máš rád a které ne (přilož k nim i obrázek, vždy alespoň dvě věty)
  • 76/16 - poslechni si, jak se říkají ceny. Vylušti, kolik co stojí (trochu matiky budeš potřebovat). Pošli mi, kolik co stojí.
  • PS 65/12, 13, 14 (vše si i poslechni, neposílej, zkontroluj v interaktivní uč.)
  • PS 66/15 - vyplň alespoň 5 lidí a sebe, vyfoť a pošli mi.
 

Samostudium v týdnu 30. 3. - 5. 4.

Tento týden se budeme věnovat poslechu písniček na stránce:

lyricstraining.com/en

Postup:

  1. Zvolte jazyk - němčina
  2. Genres (žánry) - vyberte píseň podle žánru nebo Search (vyhledej) - píseň přímo podle názvu. Doporučuji vybírat písně zeleně označené.
  3. Play - nastav si Beginner
  4. Vpravo nad videem je CHIOCE MODE, ten zvol
  5. Pokud dostaneš nabídku vytvořit si účet (account) - můžeš, nebo stiskni Maybe later
  6. Pod videem je také Print lyrics - zobrazí se ti text písně, můžeš si ho uložit nebo vytisknout
  7. Play - začni hrát, doplňuj slova z nabídky
Úkoly k odevzdání:
  • Poslechni si dvě písně
  • Napiš název písně, autora a rok výroby
  • Vypiš si 10 nových slovíček i s českým překladem
  • Napiš stručně o čem píseň je, má nějaký příběh?

Samostudium na týden 23. - 29. 3.

1. WocaBee

  • Test na str. 70, 71 je otevřen 24. 3. od 8:00-19:30 hod
  • Test na str 71, 72 je otevřen 26. 3. od 8:00-19:30 hod
2. Povinné úkoly:
  • Uč. 74/13 - sovička - napiš si do sešitu a pošli mi pravidla: Jakým slovem nahradíš v další větě der Eintopf... a další?
  • Vyber si dvě jiná jídla a změň rozhovor- pošli mi ho.
  • 75/14 - pusť si video a napiš: Co přesně se tam děje (česky)? Co chce vařit babička a co Jan?
  • Procvič výslovnost - bublina pod textem
  • Přečti si text, písemně ho přelož (můžeš ho poslat v přiloženém souboru v mCourser) a doplň ve cvičení jména
  • Napiš vlastní komentář o jednom jídle ze školy, z restaurace nebo z domova (1-3 věty). Pošli ho 4 spolužákům, kteří přidají svůj komentář. To celé mi pak pošli (jako screenshot, nebo to přepiš)
  • PS 64/9, 10, 11